fredag 10 december 2010

Skiter i min gamla kör. Skickade svaret , men tänker inte lägga mer energi än så på dom. Så jävla synd bara...Hade varit kul att vara en "körkvartett".
Ikväll ska jag på AW för första gången sen jag flyttade hit. S, jag och några andra arbetskamrater ska gå ut efter jobbet ikväll. Farligt att dricka vin i närheten av S då jag knappt kan hålla fingrarna i styr vid nyktert tillstånd. Varför i helvete måste hon fortfarande vara förlovad med den där killen? Kan de inte bara få det överstökat?? så störande...men ganska bra om jag ska tänka med huvudet. Det går ju väldigt långsamt på det här sättet. Och dottern får hinna lära känna s och hennes barn på ett naturligt sätt...
Anyway, kul ska det bli att gå ut lite ikväll.
Nästa helg bär det iväg hemåt höll jag på att skriva, men till Stockholm ska vi. Jag och dottern. Hon ska på julfest och jag ska shoppa julklappar och mysa med syrran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar