måndag 29 november 2010

Det händer lite nu...

Börjar med uppdatering D: Han jobbar här där jag bor denna vecka, han är med och ordnar en julshow. Jag sa att om han fick tid över fick han ju gärna komma hit och ta en fika. (visste att det troligtvis inte skulle hinnas med - men jag frågade iaf) Kvällens chat;
D: ja då ses vi då...fikat får bli en annan gång dessvärre massa att göra nu :(
A: Det förstår jag... :) Ni är ju bara så nära... Jag kan ju (nästan) se er från mitt hus.
D: ah ok får boka nått projekt som är slappare nästa gång
A: hahaha ja så du hinner med mig ;)
el att fika...det kanske drar mer förresten ;)
D: hehe, nog för att jag är svag för fikabröd men riktigt så illa är det inte
A: Bra att veta :)

Drar jag för stora växlar om jag säger att jag är lite nöjd att den otroligt blyge D skriver detta?

Uppdatering röst: Man hör vad jag säger, men jag hoster sönder mig varje kväll. Har börjat jobba igen, men borde för röstens skull vara hemma ett tag till, men jag vill inte...

Uppdatering renovering:
Ja mor och far är här varje dag och jobbar. Ikväll åkte sista panelbiten upp, på onsdag kommer bänkskivorna :) Det blir så himla fint!

Uppdatering Kösång: Är så jävla (ursäkta min franska) nöjd med mig själv. Jag har fått dessa underbara människor i min kör att sjunga så fint...mitt mål är att sno förstaplatsen av regionens kören, och med det här tempot kommer det gå undan...Om några år får ni se upp ;)
Har annars gjort mitt första gästspel hos min gamla kör (som nu har förstaplatsen jag vill åt) Det var lite kul att få sjunga el förlåt låta (rösten) 8-stämmiga jazzarr igen, men det blir roligare sen när jag sjunga ordentligt!

Uppdatering vänner: Bjöd över S på en kopp glögg innan julshowen på ondag (ja vi ska titta på den som D anordnar) Hon blev jätteglad. Hon sa dessutom under vårt samtal att hon var glad att jag flyttat hit :) det kändes väldigt bra att få höra, och vet ni...det är jag med trots att jag saknar  mina vänner som är kvar i Stockholm.

Det här får räcka med uppdatering för den här gången.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar