söndag 1 augusti 2010

Försäljningar

Ja, huset är nästan mitt. Budet är antaget, säljaren vill skriva på, jag vill skriva på, Mäklaren har semester(?) Ja, vad säger man. Det funkar inte på landet som i stan, den saken är klar.
Har fått ett bud på min lägenhet. Hon som vill köpa den kommer förbi på tisdag och ska titta på den. Om hon vill ha den slipper jag allt strul med visning och jag gör en fin liten vinst på
150 000 kr. Helt OK!

Jag längtar hem. Men just nu känns det som om jag inte har något hem. Jag är rastlös. Jag vill få allt klart och bara flytta.

Igår loppisfyndade jag. En otroligt vackar lampfot, En tavla och ett par superfina silverljusstakar. PÅ IKEA hittade jag två blå ljuslyktor som ska stå på min trapp. Det är kul att planera lite nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar