onsdag 4 augusti 2010

Tradera och kör till tusan

Idag har jag kommit ikapp med allt jag skulle ha gjort med kören de sista månaderna. Så himla skönt att slippa ha det hängande över axlarna. Det börjar så smått dra ihop sig för mitt lilla delvisa avslut. Jag hoppas att jag kan hålla tempot ändå, men jag tror inte att det kommer att bli så stora problem. Näst sista onsdagsrepet. ja så är det. en del av mig tycker att det ska bli skönt att få lägga all energi på kvartetten, men visst kommer jag att sakna kören, massor!

just nu planerar jag mitt hus i huvudet. jag tänker i färger och former. Lite chabby chic med franska inslag och så en stor del av mig i det, jag tror det kan bli bra. Håller på att leta saker för fullt på tradera. Budgeten är inte stor, så jag hoppas vinna auktionerna för en liten peng, men jag kommer troligtvis förlora de flesta, men det är kul ändå.

Nu är det dax att fixa iordning mig själv och packa väskan till näst sista onsdagen med kören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar