tisdag 17 augusti 2010

Korvstoppning och snygging på jobbet

Idag har det varit korvstoppning på hög nivå. Jag har så mycket info i min lilla hjärna som troligtvis kommer att stanna kvar i ett undanskymt hörn resten av mitt liv. Saker jag inte ens kommer att kännas vid... Men det är väl så antar jag, med nya jobba. Jag ÄLSKAR!! mitt nya jobb, och mina nya arbetskamrater och mina chefer. Jag känner mig så välkommen och så betrodd. Jag känner mig behövd och jag vet redan nu att om jag fixar det här kommer det att resultera i mer jobb framöver. Underbart!

En singelsnygging har jag självklart redan hittat oxå. Det verkar ju vara min nya grej... Det var ett par ögon som jag såg flera gånger i igår och som jag pratade med som snabbast idag. Inte för att jag letar men de var fina att titta på och lite ögongodis måste man ju få unna sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar