tisdag 31 augusti 2010

Nytt kapitel bakom hörnet

Ja, idag blir jag husägare. Sekelskiftesvillaägare för att vara exakt. Ska bli väldigt skönt att få rå om sitt eget igen.
Det härnder så mycket just nu, Nytt jobb, mycket med kören, nytt hem och så bo i en kappsäck. Hjärnan går på högvarv och jag är stressad utan att kunna göra något alls åt det. Lägenheten i stan är inte ihoppackad och detta ska jag göra på torsdagkväll och fredag. Stress! Är man ledig på fredag och vill hjälpa till är det bara att komma! ;)

Startade en till blogg idag som föreslaget. Där kommer jag bara att skriva om huset. Vad som händer (eller inte) Gå gärna in där och läs ibland. Länk finns till höger...

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart hus du har köpt.. ska bli kul att följa den resan med.. =)

    SvaraRadera
  2. Tack, Ja, jag älskar det. Supermysigt, och super-rörigt just nu :)

    SvaraRadera