lördag 7 augusti 2010

Konsten att gå ut när man inte känner för det...???

I torsags var Z här. Vi skulle bara sitta och mysa på uteplatsen, men det tog inte lång stund innan vi bestämde oss för att gå ut. Bort till affören och inhandla Burn och Russchian. Vi kom igång och åkte in till Snaps och dansade och drack shots hela natten. När jag skulle hem gick det inga bussar så det fick bli taxi. Men å andra sidan betalade Z för hela kalaset fram tills dess. Ja, sen vaknade jag igår, fredag. så bakis att jag inte visste vad jag hette. Jag kommer inte ur sängen förrän vid 14 då jag måste kapitulera inför det faktum att kylen gapar tom och jag är jättehungrig. Framåt 22.30 börjar jag känna mig som människa igen. Jag som aldrig blir bakis...

Så nu är det då lördag. Min näst sista lördag boende i Stockholm - klart att jag måste gå ut. jag kan inte inte gå ut. Känner jag för det just nu? nej inte det minsta, men vad blir bättre av sitta hemma och ruttna, det har jag gjort klart nu, ruttnat alltså. Nej en ny gayklubb ska vi testa på, hoppas den är bra, 3 dansgolv och 4 barer lovar iaf gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar