söndag 22 augusti 2010

Inspirerande CD-inspelning

Har spelat in en skiva med kören i helgen. Det kommer att rocka fett :) Jag är så nöjd och glad över den, och vi har alla betalat i kanske inte blod men i svett och tårar, helt klart!

Z har bott hos mig i helgen och vi har tittat på film och myst... och grinat. Herrgud det var länge sen jag grät så mycket som i helgen, men vad skönt det är att få ur sig allt ibland, utan att vara ledsen "på riktigt".

Lägenheten kan kanske vara såld. Jag har inte fått tag i mäklaren än, men jag har gått med på köparens bud och hoppas nu att hon ska godta mitt inflyttningsdatumsförslag....lång ord det där...

Nu sängen, upp tidigt och packa bilen full och sen sticker jag direkt till jobbet. Tur att jag börjar sent på måndagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar