lördag 14 augusti 2010

Borde fira men...

men jag sitter här och gråter. Snygg-grannen, har varit här, vi har hånglat. Det var superbra. Men han vill inte ha ett "one night stand" så han gick... jag känner mig både ratad och "hedrad" på samma gång... Men det är inte därför jag gråter, jag har inte fattat att imorgon lördag är min sista hela dag här. Visst kommer jag ha kvar lägenheten, men inte så länge hoppas jag. Jag vill verkligen flytta, en stor del av mig längtar tills dagen då jag får flytta in i mitt stora underbara fina hus, men en oroväckande stor del vill stanna kvar här. Här med grannflört och kör och allt. Men nu är kör, villkorligt och flörten likaså och allt är ställt på sin ända, eller inte...

3 kommentarer:

  1. Det blir bra ska du se... man kan flörta på andra ställen med... ;-)

    SvaraRadera
  2. ja, det är väl så :) Tack!

    SvaraRadera
  3. Söta du! Stockholm finns kvar! Vi också. Och som Ia säger, flörtar finns överallt. Du ska se att du hittar dej nåt i de Värmländska skogarna! :)

    SvaraRadera