söndag 25 juli 2010

Tonårsmamma

Ja, idag blir jag det. Tonårsmamma. Det känns väldigt konstigt med allt vad det innebär. Det är nu det börjar, och det är bara att följa med och dämpa de värsta smällarna och hoppas att jag tryckt in tillräckligt mycket vett i henne att hon håller sig borta från det allra värsta...

Önskar att hon var här nu, så jag kunde fira henne ordentligt, tur att min mamma och pappa bor nära, de har hjälpt till att baka och fixa till hennes kalas då hennes far är rent oduglig på festförberedelser.

Själv ska jag fira henne på tisdag. Då kommer hon hit en snabbis. Det blir sill och potatis med jordgubbar till efterrätt. Jag har dock ännu inte hittat på något present till henne. Hade tänkt köpa en kamera men som tur är hade jag inte hunnit införskaffa mig en sådan, då hon fick en av sin far. Så nu måste jag hitta på något annat... Jag har ingen aning om vad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar