måndag 12 juli 2010

Småprojekt

Dagens småprojekt
Köpa en baddräkt. Detta tar emot, för jag vill ha en sån där "hållainochfixatillbaddräkt" och dom är så himla dyra...
Köpa blommor till rabatten - De gamla ha dött av torka.
Köpa vattenslang med tillbehör - Så att de nya blommorna inte går samma öde tillmötes.

Dessutom vill jag gå ned i vikt. Mirakulöst fort och ta en loppistur med A, men jag vet inte om kommer komma iväg innan hennes semester är slut..

Allt jag vill innebär en massa kostnader och på kontot har jag 1500 spänn. Det rimmar lite illa...

3 kommentarer:

  1. Vill oxå loppistura!! Men vi har ju slutet på veckan på oss. Helgen, kanske?

    SvaraRadera
  2. ja det är nog ingen dum idé :) Let's! (bara jag inte ska repa el kolla på hus)

    SvaraRadera
  3. om du ska repa kan du väl försöka styra det till söndagen? För då repar jag.. ;)
    Fredag funkar oxå

    SvaraRadera