onsdag 7 juli 2010

timmen efter

Nu sitter jag här. Ska strax hälla upp en liten wiskey, bara för att jag kan och är sugen.

Tankarna snurrar. Ledsen är jag, mycket ledsen, och lite irriterad. irriterad över villkoren som ställdes på mig för att få följa med till Seattle el kanske mer hur de framställdes. Sen är jag besviken över att det inte ens (i alla fall om jag märkt) tas en diskussion om huruvida jag kan få fortsätta i kören efter Seattle. Men det klart. Jag vet ju själv vad det är för regler som gäller. Men jag vill vara så oumbärlig att de struntar i alla dumma regler.

M frågade om vi inte kunde fira nyår i mitt nya hus och det är ingen dum idé. Kanske det kan blir så... skönt att hon föreslog det, det innebär att min kompis M inte försvinner och det känns bra.

Wiskeyn smakar bra. En ny sort jag köpte i Danmark förra veckan. Saknar dottern. Har ingen bra bok att läsa. jag har sen i tisdags förra veckan läst 5 böcker och nu har jag inga olästa kvar - En tur till biblioteket får det nog bli morgon tror jag minsann.

Nu ska jag gå och dra något gammalt över mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar