torsdag 22 juli 2010

PINK!

Åh, blev precis erbjuden en gratisbiljett till Pink imorgon i GÖteborg. Men jag måste tyvärr tacka nej. Har dels ingen hundvakt, men framförallt har jag så in i h...vete ont i foten att stå upp i flera timmer är inget jag kan göra. För att inte taöa om att gå på Liseberg dagen efter. Nej, Pink får sjunga för alla andra. Ledsamt men så är det.

Har precis varit och hämtat min nya baddräkt. Inser att jag skulle ha köpt en storlek mindre, men, det får gå ändå. Kommer att få en ganska ful solbränna vid dekoletaget (hur det nu stavas) men fin är den, och skön.

2 kommentarer:

  1. Fyyy va tråkigt att du inte kunde gå... =(

    SvaraRadera
  2. Men shit! Pink! Så jäkla kul! Och vad synd att det inte gick.. :(
    Jag hämtade också min baddräkt idag. Lite samma sak, hade nog kommit i en storlek mindre, men va fan. Den sitter skönt. :)

    SvaraRadera