söndag 11 juli 2010

Dans med tjejerna!

Efter alldeles för mycket rosévin på A's balkong i fredags var jag inte helt upplagd för party igår. Men efter lite bubbel kom jag igång. Jag kände mig ursnygg trots övervikt och trots att jag bara hängde med smala snygga brudar. Vi gick på Fashing. Ett av min favoritställen och det tog sisådär 1 min innan jag hade fått ragg. Inte alls en sån där farlig typ jag brukar gå igång på utan en feminin Österrikare. Han var lite lik Salem Al Fakir och ursöt. Tyvärr blev det inget mer än lite hålla hand och tafs. Men det kändes bra att jag av alla fick ragg. Shit vad jag var snygg igår. Jag hoppas att snygg-grannen lade märke till det innan jag åkte iväg. träffade honom då och erbjöd honom sällskap till soprummet då jag samtidigt skulle ut med hunden. Han trodde att jag menade sällskap för kvällen... Det hade jag aldrig vågat fråga om... Nu skulle jag mer än gärna vilja att han kom ner och höll mig sällskap. Jag vill mysa, jag vill ha närhet, jag vill att någon ska smeka min hud, jag vill att någon bryr sig om mig. Jag är bakis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar