lördag 17 juli 2010

Jag vågade!

Jag bjöd ned snygg-grannen igår på en GT och han kom! Vi satt ute på min uteplats hela kvällen. Han gick inte hem förrän halv ett. Supermysigt! Vi kunde vara tysta tillsammans utan att det blev krystat, det är skönt. Men han är svårläst. Han vill inte ha en klängig flickvän. Han vill inte flytta ihop. Han vill ha sina vänner kvar och ha tid för dem. Han vill inte behöva ringa sin flickvän flera gånger/ dag. Varför berättar han sånt för mig? Jag vet inte...

Iaf vill han ses igen. Han vill ses när han har semester till veckan. Jag sa att han fick väl bjuda igen. Han kom förbi här förut. Han tackade för gårdagen och var allmänt söt och flörtig. Lite förvirrad blir jag det måste jag erkänna. Men vi får väl se vad det blir av det... Nu ligger bollen hos honom.

Sen måste jag tyvärr oxå erkänna att jag har svårt att släppa min snygga mäklare, som jag bjöd över på kaffe och han ville och har tid. han tackade och sa att han skulle återkomma. Jag kan ju för fan inte flörta med min mäklare! Det är så oproffsigt! Men han var ju så söt. Inte alls sådan som jag brukar gilla. Han stod för trygghet och vuxenhet i all sin enkelhet, sen var han ju inte gammal, kan tom tänka mig att han är yngre än jag.

Ja, jag tror att det inte bara är positivt att öppna sina chakra. Jag verkar ju inte kunna styra min hormoner...

Sen vill jag gå ut ikväll. men jag borde låta bli. Jag har inte pengar och är superseg. Men vem vet, det kanske vänder. Nu väntar jag på A som ska komma hit och baka pizza. Det blir gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar