söndag 18 juli 2010

En öl vore gott

Nu sitter jag här, alldeles vitprickig och svettig. Har målat om det lilla rummet inför fotograferingen på onsdag. Jag är så himla sugen på en god och kall öl, men jag har ingen hemma. Så det får bli ett glas kall ColaZero istället. Inte lika gott, men det funkar. Hoppas att jag ska slippa ett lager färg till, men tror inte att det kommer bli så.

Hade världens mysigaste lördagskväll. Först hemmafixad pizza tillsammans med A och en massa skitsnack på uteplatsen. Sen låg jag och läste till kl 04.15 Tog en rejäl sovmorgon idag och inser att jag köpt fel efterföljare till boken, så nu får det dröja tills imorgon innan fortsättningen följer. Kanske lika bra det, så att jag får något gjort.

Fan jag trivs med mitt liv just nu. Det händer saker och jag gillar det! Skulle bara gå ner en sisådär 13 kilo oxå, så skulle allt vara perfekt sen.

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig!!! :)
    Och ja, det var supermysigt igår! Mer sånt. :)

    SvaraRadera
  2. en öl är aldrig fel... ;-)

    SvaraRadera