lördag 30 juni 2012

Mamma - dotter dag

Idag har vi en mamma - dotter dag här. Vi tog lång sovmorgon och har ägnat dagen åt tvätt, inte så kul kanske, men dottern ska på läger imorgon så det finns inga andra alternativ. Strax ska vi iväg och inventera en liten matbutik för volleyboll-lagets räkning. Längtar väl inte direkt ihjäl mig, men det är roligt att få var med och göra något med dottern. I kväll blir det god mat, oxfilé, potatis i ugn och egengjord brunsås. Underbart gott ska det bli. Självklart jordgubbar till efterrätt. Det blir en lugn och skön hemmakväll, kanske en film senare? Vi får se!
Annars saknar jag hjärtat (EL får byta namn) något alldeles förfärligt. Träffades i 10 minuter i torsdags, och nu känns det långt kvar till morgondagen! Fortfarande är jag helt fascinerad över att man kan längta och sakna någon så mycket efter så kort tid. Jag menar för 4 månader sedan visste jag inte ens att han existerade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar