söndag 10 juni 2012

Tokigt!

Igår var vi på fest, jag och EL, han var med på körfest, den kören jag leder. Väldigt mysigt. Lite pinsamt dock när vi smet iväg en halvtimma och festen tagit slut, när vi kom tillbaka, allt var stängt och låst. Fick gå hem till far och hämta alla saker... Jaja, så kan det gå :)
Jgg berättade för honom att jag är kär, att jag är på riktigt kär i honom, och han blev jätteglad och sade att det var tur det, eftersom han är jätte jätte, på riktigt kär i mig. Så det börjar väl bli lite officiellt nu antar jag. Vi satt iaf hemma hos min far och hans nya pingla, och pratade och tog en whisky tills vi runt småtimmarna gick hemåt, han till sig och jag till mig, eftersom dottern är hemma. Och det konstiga är att han fattas mig, precis hela tiden då han inte är nära mig fattas han mig, det är konstigt hur man kan bli beroende av en annan person på det sättet. Konstigt och härligt! Jag är kär! Helt och hållet galet förälskad i en man från min lilla hemkommun. Tokigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar