onsdag 27 juni 2012

Nattliga hjärnspöken?

Han är så kär, jag tvekar inte alls på hans känslor för mig, han är så tydlig, men så är det här med att han liksom gömmer undan mig, jag vet inte om det bara är en känsla i mig el om det faktiskt är så. Idag skrev jag på ansiktsboken att jag skulle på bio med bästa, inget mer än så. Men så lyckade en arbetskamrat till honom som jag känner ytligt lägga ihop ett och ett och jag får ett sms, där han skriver att arbetskamraten nu vet, men att det inte gör något. Och det kanske bara är så, men varför vet han inget? Jag kan inte förstå varför han inte vill berätta om mig för hans vänner, jag har träffat en vän, som förvisso är hans allra allra bästaste, men inga föräldrar, inga andra vänner. Ingen! Skäms han för mig? Skäms han för att var kär i en äldre tjej? el är det bara jag som har nattliga hjärnspöken på besök??

4 kommentarer:

  1. Är det allvar så berättar oftast inte killar förrän det är dfinitivt säkert!! Lugn och fin nu! Inte nojja!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag litar på dig och försöker lugna mig och sluta nojja :)

      Radera
  2. Jag tror att det är svårare för killar att öppna sig för varandra och berätta att de har träffat någon. Så det är nog som Notloveliest säger här ovan, han behöver nog bara lite tid.

    Fast å andra sidan så har ni ju dejtat ett tag, så jag ser inget fel i att du frågar honom lite försiktigt. Det kan ju vara så att han liksom väntar på ett okej från dig att ni börjar prata om det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tog upp det igår, han är tydligen inte killen som pratar om sådant med sina vänner, bara de som redan vet. Han pratar tydligen inte alls förutom med mig... Iaf så känns det bra nu :)

      Radera