fredag 29 juni 2012

En perfekt dag (till)

Ja, den var i onsdags, inte för att den igår var dålig, men den i onsdags var helt underbar. Vi hade gigg med kören inför 6000 personer, det var mäktigt vill jag lova! och den allra första jag får syn på i publiken är EL, han som inte skulle kunna komma, hade trasslat sig ur sin förehavanden. Efter gigget gick vi tillsammans och satte oss i gräset hos min far och hans pingla (jag gillar att kalla henne det, hon ser ut som en pingla) de bjöd oss på vin och jag fick sitta nära och EL tyckte inte alls det var jobbigt. Sen gick vi hand i hand genom hela staden och mötte de 4000 som skulle gå och titta på årets dragplåster Loreen. Vi gick till den restaurang, där vi hade vår första middagsdejt. Vi var helt ensamma i lokalen, det måste ha sprakat om oss. Bestämde resmål för sommarens tur, Transylvanien blir det! Jag är så glad, har velat åka dit i flera år, men det är inte många som nappar på det betet kan jag lova! Men självklart hade han samma dröm :)
Sen tog han mina händer och kramade dom hårt hårt, vi hade precis haft en sexig liten pratstund, och så säger han följande. Den här kramen är inte bara sexuell frustration, ganska liten del av den är det faktiskt, den här kramen är... är kärlek!
Jag trodde jag skulle börja gråta där och då, jag blev så paff, så rörd, så glad, så lycklig.

2 kommentarer:

  1. Jag blir så glad att tårarna kommer här med, på riktigt. Älskade vän, vad jag är glad för din skull!!!
    Kramar!!!
    /A

    SvaraRadera
  2. Åh, så romantiskt!! :)

    SvaraRadera