söndag 1 juli 2012

Sömnbrist

Var så trött igår, lade mig tidigt bara för att vakna 00.30 och sen var det nästan omöjligt att somna om. Hunden har levt rövare och jag har nog i ärlighetens namn varit lite orolig. Hjärtat var iväg och spelade igår, med efterföljande party, jag litar på honom, det gör jag! Men ändå, jag måste ta fram alla mina gamla verktyg för att slå bort var det nu är som kommer, kan det vara svartsjuka? Usch! Det gillar jag inte!
Idag ska jag städa upp här, hinna bada hunden och mig själv innan hjärtat kommer hit! Dottern är avlämnad på en 5 dagars lägertripp och imorgon åker jag till Stockholm och syster. Det är skönt att göra något, men samtidigt vill jag så gärna bara vara där hjärtat är. Vilket är hemma.
Han ska flytta nu, hjärtat, en bit bort, så vi kommer att kunna ses mindre sen efter semestern. Han "flyttar" dock in här under semestern och det känns härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar