måndag 9 maj 2011

Vilken helg!

Jag är så lycklig över kvartettens framgångar i helgen. Nej, vi långt ifrån peakade på scenen, en massa nerver kom emellan, men det räckte ändå till en 5e placering, och det mina vänner är inte dåligt alls. Vi tog dock vår revansch senare, när en av världens bästa kvartetter bad oss att sjunga för dem, och alla som för mig räknas till de allra bästa och viktiga (ja, några fattades förstås) var där, och då peakade vi som aldrig förr. Vi fick så mycket lovord att jag nästan hoppade ur kläderna av lycka. Ord som Awsome, och exquisite, fick vi höra, ni borde spela in en skiva, det här är det bästa jag har hört och så vidare. När jag vaknade på lördagmorgonen, kunde alla helt plötsligt mitt namn och jag fick hälsa  och le på alla jag mötte. Vi har fått en ny coach, en av de där som är så bra att han kan välja själv vilka han vill coacha, och han vill coacha oss, så vårt lilla team av en person har utökats med 100 %. Men inte bara våra två underbara coacher hjälper oss utan vi har fått en hel stab av anhängare, det känns helt otroligt. Jag är så stolt.

Våra andra kvartettvänner rönte större framgång i tävlingen, no 4 och no 3. Jag är så stolt över dom också. De var så värda varenda liten poäng. Skönt att deras nerver höll, när inte våra gjorde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar