tisdag 3 maj 2011

Trött är bara förnamnet

Jag vet inte att jag någonsin varit såhär trött. Sitter nu på jobbet och inväntar min första av två lektioner för dagen. Senare ska jag få håret rosifierat igen, så det är snyggt till fredagens tävling. Mycket händer, och jag orkar sådär bry mig. Ska titta över noterna på ett ställe en sista gång, annars är det bara att köra på. Musik till begravningen ska jag fixa under veckan oxå. Solosångerna är klara, det bli "Come give me love" av Ted Gärdestad och "Till dig" av Monica Dominique. Det blir bra! Som utgångsmusik blir det "Tröstemusik" av Björn och Benny. Men sen vet jag inte, tror det ska vara två psalmer och så ingångsmusik då. Så en dejt med kantorn ska jag fixa till under veckan.
Trött så jag mår illa hela dagen. Skulle nog lätt kunna sova dygnet runt. Ny medicin hjälper inte direkt till... Nu jobba!

1 kommentar: