onsdag 4 maj 2011

Dan före dan

Ja, imorgon åker jag till Västerås för de Nordiska Mästerskapen i barbershop. Jag har lite att pyssla med innan dess. Köpa strumpbyxor, planer upp min kör's rep och meddela dem vad de ska hitta på.när jag är borta, hämta kläderna hos sömmerskan och framförallt packa allt jag kan tänkas behöva ta med mig. Försökte boka p-plats idag, men det var fullt. Är lite irriterad över att jag ska ta med mig så mycket saker just nu, för det hade blivit sååååå mycket billigare för mig att åka buss eller tåg. men men, nu är det som det är.
Försöker ta en sak i taget, men kan inte hjälpa stressa lite över nästa vecka, det är så mycket som ska hinnas med. och jag vet inte riktigt hur det ska gå till, den riktiga ångesten börjar komma krypandes, jag kan inte för mitt liv begripa att jag (vi) ska begrava min mamma nästa fredag. Att jag ALDRIG någonsin kommer att få se henne igen, min underbara mysiga omtänksamma, rättvisa mamma. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket. jag vill ringa till henne nu, och berätta om min vecka, jag vill att hon ska få veta hur det går för oss i helgen. Jag vill inte att hon ska vara borta - JAG VILL INTE!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar