lördag 21 maj 2011

J ångrar sig!

Jag vet inte hur jag ska ställa mig till det. Idag ställde jag honom mot väggen och frågade vad han håller på med. De sista veckornas smicker, vad vill han. Jo han vill ha mig tillbaka, han ångrar att han lät mig gå. och jag som inte kan låta blir att smickras sa att vi kan ses senare i sommar. Han har inte träffat någon efter mig, inte ens för en kväll. Han har alltså inte haft sex sen mig, och det är fan lång tid! Men jag gjorde klart för honom att jag träffat andra. Men att jag inte träffar någon nu, och det är ju sant, men det betyder inte att det är fritt fram för J inte.
Jag har nämligen ett litet dilemma som jag skäms för. När jag fyllde år så råkade jag ju hångla med tre av mina bästa killkompisar, hur 17 det gick till undrar jag fortfarande. En av dessa tre har jag kommit på mig själv fortsätta flörta med, jag kan lixom inte låta bli. När han är i närheten vill jag bara ta i honom. Nu den här helgen flyttar hans tjej sen 100 år tillbaka. Och fick jag välja skulle han vara här nu och hålla mig sällskap! Men här kommer dilemmat jag skäms för. Han är så ful! Jag skulle skämmas att presentera honom och jag skäms för att jag känner så! För egentligen tycker ju inte jag att han är ful, jag tycker han är skitsöt, men med andra glasögon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar