onsdag 25 maj 2011

Löper?

Alltså detta är inte sant, el jo sant är det ju, men jag kan knappt själv förstå det. Idag kom det en ny stjärna in i mitt liv. Efter kvällens konsert, var vi några som gick ut och åt. jag hade bilen och drack således bubbelvatten. Stjärnan för kvällen (som oxå var nykter), kom nästan samtidigt med mig, och hon satte sig bredvid mig till bords, jag var ärligt talat lite blyg i början, men snart kom samtalet igång. Jag blev trött ganska fort och tog en lite tillbakadragen roll, satt mest och lyssnade på alla kollegor som pratade, Då och då mötte jag stjärnans blick,  som blev längre och längre, tillslut drog hon mig intill sig, och satt och höll om mig framför alla de andra, först som en skämt, men sen tog hon aldrig bort handen, hon satt och pillade på armen och var allmänt mysig, fan det är skillnad på tjejer och killar det bara är så.
Min underbara vän Z undrade om jag löper då dessa tidigare nämnda män, står på kö, och nu börjar jag nog undra samma sak. Vad 17 är det jag utstrålar egentligen? men stjärnan kan få komma hit och mysa vilken dag som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar