söndag 22 maj 2011

Morgonmys

Sitter nu med en kopp kaffe. Jag hör fåglarna kvittra utanför fönstret, det är blå himmel och dottern ligger fortfarande och sover. Mysigt!
Försöker analysera mig själv, hur jag tänker när det kommer till J. Jag är verkligen inte intresserad, han brände mig så hårt genom att bara försvinna, utan ett ord. Men samtidigt, han är så fin, så sexig, så omtänksam (jag inte precis just då på slutet förstås) Men vill jag verkligen kasta mig in i det där igen? För jag känner inte på något vis att jag kan slappna av och tro att han ska stanna den här gången. Samtidigt, borde jag ge det en chans eller är det dömt att misslyckas? Vill jag bara göra igen? Betala med samma mynt? Många frågor med inga svar!

Jag blev bjuden på inflyttningsfest igår, om tre veckor är det. C kommer dit. Vi är även bjudna på samma fest nu i helgen, men jag måste gå på avslutningsfest för min kör. Så det bli inget med det. Attans!

2 kommentarer:

  1. Tänk dig för ÄNNU en gång innan du nappar på hans erbjudande igen.. har man en gång behandlat någon på det sättet så är det inte helt rätt enligt min syn.. =(

    SvaraRadera
  2. Nej! Du har nog rätt. Och dagens tankar kretsar inte runt honom alls faktiskt! Det är överspelat från min sida helt klart...Men man har ju vissa behov...

    SvaraRadera