tisdag 24 maj 2011

Min lediga kväll...

ja, inte blev den ledig inte. Nä genrep inför morgondagens stora konsert med över 1000 medverkande. Så bli så coolt! och jag ska leda dans, snacka om att jag utmanar mig själv!
Den här veckans jobba ser ut som följer:
Måndag: lektioner och möten 10-16.30, sjunga kör 19-21.30
Tisdag: lektioner 8.20-9.20 leta steppskor som försvunnit, köpa konfirmationspresent, jobba genrep 16.30-19.00, hämta andra steppskor och leverera till hon ska låna dem.
Onsdag: jobba med Rising stars 7.30 - 22.30 sen middag med gänget.
Torsdag: lektioner 8-11 sen agera chaufför, till farmor kl 11.30 samt 16, sen till pappa 17.30 och mitt i natten
Fredag: möte 10- 11 Sen måste jag ta tonåring och shoppa lite, samtidigt kommer mormor&morfar och ska hjälpa mig att såga ned några uschlingar till träd som står på gården. På kvällen middag hos farmor
Lördag: fortsätta slita i trädgården, jobba kör/fest 17 -  ? (förhoppningsvis en liten efterfest i min säng sen)
Söndag: sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar