tisdag 14 augusti 2012

Statusuppdatering

- Far: Vi pratar, han har bett om ursäkt, det är fortfarande en aning ansträngt.
- Dottern: Hemma igen efter en månad hos sin far, skönt!
- Hjärtat: Vi ska försöka hitta vardagslunken, han i storstan och jag här, vi har bestämt att han ska komma hit en natt/vecka och sen har i ju helgerna! Svårt med övergången!
- Jobb: Första dagen igår, grymt schema för en gångs skull, lite strul med min tjänst, men det kommer att lösa sig. Helt OK att komma igång igen!
- Fibro: Inte bra alls, äter alldeles för mycket citodon för vad jag själv tycker är OK, dock långt från vad högsta dosen är. Fötterna är värst!
- Mens: Ja det fortsätter och jag har nu haft mens i exakt 40 dagar i streck. Det gör ont och jag mår dåligt! och det är förbannat jävla dyrt!

3 kommentarer:

  1. Du bör kanske kolla upp mensen? ! Låter inte bra alls!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet vad det beror på är "helt normalt" inte mindre jobbigt för det!

      Radera
  2. Började inte du med P-spruta nyss?
    Isf. brukar man ordinera en spruta till trots att det inte gått 90 dagar sedan den förra.

    SvaraRadera