fredag 24 augusti 2012

Bröllopsförberedelser

Japp, nu är det två veckor kvar till bröllopet. Jag ska sjunga tre låtar i kyrkan. Pie Jesu som ingångsmusik el direkt efter. A thousand years, som även hjärtat ska spela till, och av längtan till dig, det kommer bli hur bra som helst. Är lite orolig bara att ställa om rösten efter operasången, till vanlig igen, men det går nog bra!
Sen ska jag och hjärtat underhålla gästerna lite i bakgrunden när vi minglar innan brudparet anländer, de är och tar kort efter vigseln, och sen har bruden önskat en låt under middagen, men jag vet inte om jag ska infria den än,  vet att det är en ung flicka som ska sjunga en sång för dem, vill inte köra över... jag har ju hörts rätt mycket redan... Ja jag får se, Gabriellas sång vill hon ha i så fall.
Provade ut en klänning igår, den är lila och jättefin, tar verkligen fram timglasformerna utan att sitta åt annat än vid bysten, superfint! Nu ska vi bara hitta en mönstrad näsduk och en slips el flyga i samma färg till hjärtat så är vi på banan, ja det och en massa repande förstås :)

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter!
    Dags för telefonmöte snart tror jag.
    Puss!
    / a

    SvaraRadera