söndag 26 augusti 2012

Hjärnspöken och oro

Idag kommer hjärtat hem. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter honom, det är nog nästan ohälsosamt. Och det gör mig också väldigt rädd. Inatt drömde jag att han träffat sitt ex nu på resan, i fredags närmare bestämt, och att han när han kom hem till Sverige inte kom hit, utan smet in måndag kväll, när han visste att jag var borta, och hämtade alla hans saker. Bara lämnade mig så. Jag vet var det kommer från, det har nämligen hänt mig förut, men det var inte hjärtat, utan en hel annan person, och de är inte samma, jag vet det, men jag är rädd. Inte hjälper det att sms-kontakten sedan i fredags inte varit som resten av veckan. Jag har ont i magen och mår skit. Jag är så rädd att han ska lämna mig, jag kan nämligen inte se mitt liv utan honom, för första gången i mitt liv förstår jag verkligen ordspråket; "Du vet när det är på riktigt när du vet skillnaden mellan att kunna tänka sig att leva med och inte klara av att leva utan"
Jag försöker hela tiden säga åt min dumma automatiska tankar som är i katastrofläge, att de har fel, men det är så svårt! för... tänk om... what if...

1 kommentar:

  1. Spolaner tankarna i toaletten!! Bara positiva tankar här nu!! Kram

    SvaraRadera