tisdag 19 juli 2011

Friends with benefits

Igår på morgonen hörde jag av mig till P. Jag kunde inte hjälpa det, det var som om min kropp gjorde det åt mig. Jag var dock ganska smidig om jag får säga det själv. Jag bjöd in mig på en kopp kaffe och det var supertrevligt. Han bjöd mig på middag och film på kvällen och jag tackade ja. Åkte hem, tog emot söta A och hennes mamma på en fika och tog cykeln tillbaka. Han lagade tacogratäng och vi åt och pratade länge. Det finns nästan ingenting vi inte kan prata om, om det bara fanns en liten gnista skulle det vara perfekt. Jag är så avslappnad när jag är med honom, behöver inte vara någon annan än mig själv, helt underbart! Efter middagen tittade vi på film. Vi låg nära i soffan och han hade sin hand på min arm och det var så mysigt med närhet, hud mot hud, avslappnat mysigt. Efter filmen hade vi sex. Vi hade "förspel" i säkert 2 timmar så själva sexakten varade inte så länge, men oj vad bra det var. Vi klickar verkligen precis överallt utom i hjärtat. Och det är helt ok med mig. Just nu är det vad jag behöver. Närhet, värme och lite "låtsasihop" Självklart hade det varit bättre med "the real thing" men jag hittar inget sånt just nu, så det här duger bra undertiden! Jag har skaffat mig en KK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar