måndag 25 juli 2011

Äntligen tillbaka

Kom hit till Stockholm igår kväll, Söta A tog emot mig och vi drack vin och pratade en massa skit. Hade svårt att sova, halsen gjorde ont och den inpyrda röklukten gjorde inte saken bättre.
Har 200 kr på kontot och ska träffa kompis E ikväll och dricka öl på söder, vet inte riktigt hur det ska gå till, men det får väl ordna sig på något vis. Snart kommer lönen! Har blivit medbjuden på en fest imorgon, tror att jag ska följa med, fast att det är eller kanske för att det är jobbigt med nya bekantskaper, det är hatkärlek. Jag är livrädd från början och älskar det efter ett tag. T har inte hört av sig, har en liten känsla av att hon kommer att banga, men skit samma. J vill ses på torsdag, jag har inte lovat något, utan håller bakdörren öppen, vet inte om det är bra för mig att träffa honom! Bestämmer mig kanske inte förrän det är dax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar