måndag 11 juli 2011

Anspänning

Nu är det över. Inser att det har varit en större pärs än vad jag insett i förväg, men jag känner det i kroppen nu. Jag är helt färdig.  Underbar A har varit här sen i onsdags, det har varit mysigt på alla sätt och vis, men det blir en anspänning att ha gäster, så är det. dessutom har vi varit uppe tidigt och vakna sent och det tär på kroppen även det. På detta har dottern konfirmerat sig i helgen. Inte nog med att detta sker utan min älskade mamma, jag har dessutom haft 30 personer på fika och 15 på middag. Puh! Tur att A var här och kunde hjälpa mig, jag fattade nog inte riktigt hur mycket jobb det var. Avslutar lördagen 14.30 och är i kurkan 09.30 på söndagen. Går en mils promenad och somnar gott på kvällen, den första på länge. Efter att A åkt hem idag, gick musten ur mig totalt, men det var ju bara att fortsätta. Packa husvagn  och tvätta för imorgon sticker vi till kusten! PÅ allt ovanstående har jag ju hela veckan dragits med en nackspärr. Jag känner fortfarande rejält av "urssprungsontet" och är livrädd för att det ska komma tillbaka. Skulle behöva gå till en massör några gånger för att mjuka upp tror jag. Men vem 17 har räd med det? Inte jag iallafall! Kontot säger 100 kr och till veckan ska vi till G-Kås i Ullared. Undrar hur detta ska gå till? Mina sista besparingar kan nog få sig en törn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar