onsdag 27 juli 2011

Dag 2

Igår gjorde jag något jag skulle ha gjort för flera veckor sedan. Jag badade och klippte Alfons (min hund) Jag klippte honom kort så han ser inte klok ut om jag ska vara ärlig, men det är nog skönt hoppas jag. Inga tovor och ingen tjock päls. Det tog hur lång tid som helst, men nu är dt gjort!
På kvällen följde jag med A på filmpremiär. Hon och hennes bror spelar i filmen, som var skitbra! Jag hade verkligen inga höga förväntningar, min erfarenhet säger att amatörfilmen kan bli ganska trista, men den här var asbra. Jag är grymt imponerad av regissören och framförallt hur han hade klippt filmen. Sen partade vi. Vi delade på 3 flaskor med rosé-bubbel och så hade jag med mig några öl, men som tur var (idag) hann jag inte med i syskonens "drickfart", så jag hann inte få i mig så mycket. Hade önskat få prata lite mer med brodern, jag gillar honom, missförstå mig rätt. Han är lite spännande, lite udda, jag blir så nyfiken på vad som rör sig därinne. Men det får väl bli en annan gång. Ikväll ska jag träffa min syster mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar