onsdag 20 juli 2011

Åh vad jag ska hålla på...

Kunde inte låta bli, bjöd hit P, tyckte att han lika gärna kunde slappa i min soffa som i sin egen. Allt bara för att jag vill ha mer närhet. mer hud mot hud. Behöver jag skriva att han inte nappade på mitt erbjudande? Jäkla skit. Jag vet att han inte är intresserad av något annat än en KK relation, han har varigt väldigt tydlig med det, men jag vill att han ska vilja mer, jag vill att han (el någon, vem som helst nästan) ska vilja ha mig för mer än bara sex och vänskap och detta trots att jag då inte vill ha honom som något mer själv. Jag vill bara få ett bevis på att jag duger som partner också. För som det är nu måste jag vara helt oälskvärd, för ingen vill mer än just sex och vänskap av mig. Och det är ju förvisso bättre än enbart vänskap, men helt ärligt så suger det. För jag vill ha en riktig relation! NU! Jag är så dödligt trött på att vara ensam, att jag är på vippen att bli riktigt bitter och det mina vänner vinner man inget på, jag vet!

1 kommentar:

  1. Åh, sötnos, jag vet... :S Man är inte mer än människa, vet du.
    Puss!
    /A

    SvaraRadera