fredag 22 juli 2011

Den där extra milen

Visst är det så att man ska gå den för någon man älskar? Ingen har någonsin gått den för mig om man inte räknar min allra första pojkvän som sprang hur många mil som helst, men vi var högstadiesmå. Som vuxen, nej det är bara jag som sprungit och gjort mig till, till och med min exman gav hellre upp än gick några extra steg, kanske är det därför vi inte är gifta idag. Men jag kan inte hjälpa att undra om det är omöjligt att älska mig så mycket att man vill gå den där extra milen för mig. Jag är nog bara en tjej som man nöjer sig med. Nöjer sig med, eller har sex med. Thats it. Inte värd mer. Mina 33 år i backspegeln visar på det och inget annat.

1 kommentar:

  1. Jamen precis så!!!
    Precis så tänker jag också!
    Fast egentligen så vet jag ju att både du och jag är värda så mycket mer.
    Du, det får bli en ordentlig rosékväll på det här.
    Kramar!
    /A

    SvaraRadera