onsdag 23 februari 2011

Vågade eller äntligen..

Kunde inte bestämma mig för vilken titel inlägget skulle ha. Äntligen har jag varit på någon form av dejt med en singelkille. Helt fantastiskt att det finns någon, och kul att bli tillfrågad. Och framförallt kul att jag vågade!
Vi har haft sex för 100 år sen och jag kommer inte ihåg hur det var. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg det alls. Men det gjorde han, så jag får väl ta hans ord för det. Det var på ett bröllop vi träffades, och sen följde han med mig hem. Sen var tydligen jag hemma hos honom efter det, men det kommer jag inte heller ihåg men jag kommer ihåg att det var härligt att hångla med honom, men det var så länge sen. Ett helt annat liv.
Han bjöd ikväll hem mig till sig på en bastu, men det vågade jag mig inte på och var totalt ärlig med att jag var blyg. Så då frågade han om jag kunde tänka mig en kopp kaffe i hans soffa, och det kunde jag. pirrig  i magen tog jag bilen dit och hade det trevligt, vi hade mycket att prata om, han pratade mest, och jag kunde slappna av, det var skönt. Han hade 2 katter, som jag inte var allergisk mot, den ena katten var superkelig. Han hade även sin 12-årige son hemma. Så det var inte tal om något kel i soffan med någon annan än katten. Sen bjöd han på mat senare. Jag blev kvar där ganska länge. flera timmar faktiskt. Jag vet inte om där var några "sparks" Han ser oförskämt bra ut, väldigt vältränad och har ett hjärta av guld. Så vi får väl se, jag brukar ju inte falla för såna... Vill han ses igen är jag på. Vill han inte så blir jag inte knäckt heller.
Nu ska jag sova.

Ja så har jag fyndat en säng till dotterns nya rum idag i obruten förpackning. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar