fredag 25 februari 2011

Kris

Vad är det för fel på mig? Är inte jag en helt ok person? Jag är inte elak, det vet jag, kanske lite väl dramatisk ibland, men fan inte elak. Jag är inte skottful, mitt ansikte och min frisyr är helt ok, jag har en fruktansvärd kropp, det vet jag, men den ser helt ok ut när jag har kläder på mig, jag har ändå lyckats lura en av Sveriges bästa fotografer som ville ta nakenfoton på mig, för att jag har så "underbara former". Så vad fan är grejen? Varför vill ingen ha mig på riktigt, satsa på mig? Leva resten av livet med mig, inte kunna tänka sig ett liv utan mig?
Sen jag flyttade tillbaka har jag fått mer ragg än under alla mina år i Stockholm, men de har alla varit upptagna. Jo jag kanske har flörtat, men det har helt ärligt varit oskyldigt från min sida, safe, jag tycker om att flörta, och det har inte vart risk för missförstånd då de varit upptagna. Kanske dumt tänkt från min sida, men inget nytt heller.
Så träffar jag då Han, troligtvis gjorde jag bort mig redan för 12 år sen. Jag visste redan då vilken bra kille han var, men ingen av oss var redo för en relation då. Och nu? Jag vet inte, His the one that got away... Men jag sumpade det redan för 12 år sen. Jag har för mycket bagage här, ingen känner mig här, inte som jag är nu, de känner bara hon som desperat försökte att vara normal genom att ligga med så många killar hon kunde. Hon som inte kunde acceptera sin bisexualitet. Hon som fick panik. Men hon finns inte mer. Nu finns bara jag. Men ingen vill ha bara mig... Förut fick jag iaf ett ligg då och då... Vad är det för fel på mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar