torsdag 10 februari 2011

Bättre

ja, det var en tillfällig dipp, men det kändes inte så. Usch det var hemskt.
Igår hade jag ny energi, det städades lite, tvättade och handlades, Jag hade en bra dag på jobbet och idag tänkte jag fortsätta i samma anda. Den enda lilla grejen är snöstormen som är på intågande och det faktum att mor & far är bortresta vilket betyder att jag nu har två! garageuppfarter att skotta. Puh!

Ikväll är det kör. Riktigt roligt ska det bli.

Ja, så vågade jag fråga D om han ville komma på min födelsedagsfest. Och han skulle fundera på det och verkade på riktigt bli glad för inbjudan. Ska jag vara ärlig har jag ingen större förhoppning om att han faktiskt dyker upp, blyg som han är, men det viktiga är att han är tillfrågad.

Nu är det dax för ännu en gitarrlektion :) Om man vill få hårda fingertoppar snabbt för att kunna spela utan smärta, testa att vara lärare och kör gitarr på ALLA! lektioner i ett par veckor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar