måndag 14 februari 2011

Överlevde 1/2

Ja, jag har haft en ganska bra dag idag. Fick mer jobb, och lovad fortsättning efter sommaren. Grymt. Ska ta en lärarexamen, för de vill kunna ge mig en tillsvidareanställning Awsome! Efter morgonmötet med ovan nämnda delar, träffade jag mamma ett par timmar. Sen tillbaka till jobbet. Träffade D och pratade lite med honom, sen hem. dottern var på strålande humör och när hon tränade förberedde jag en grekisk festmåltid. Så nu är jag mätt och stinker vitlök. Har tittat på ett avsnitt True Blood, och ska väl försöka sova lite. Men som vanligt är det svårt att koppla av. Det var längesen jag sov en hel natt. Börjar kännas i kroppen, den gör ont och själen gör också ont. Hela jag blöder.
Längtar till lördagens fest. Nästan alla jag bjudit har tackat Ja, så himla kul! Hoppas nu på de sista pärlorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar