måndag 28 juni 2010

Västkusten och en massa grubbel

Ojojoj, vad skönt det är när solen skiner och det är varmt och skönt. Jag har till och med badat i havet, mer än en gång! 21 grader är helt OK. Jag har fått solexem så det är bra att vi åker till GeKås imorgon. Dte är rätt mysigt att leva husvagnsliv. Änskar lite mer irritation från mina föräldrar, men än så länge fukar det, änskar oxå att grannarna osm flyttat in idag inte gjort det. De har fan 100 ungar som grinar 7/11 ojojoj vad jag stör mig.

Annars går tankarna till husköp, försäkringar, bankmän och jobb nu för tiden. Ska titta på ett hus på måndag samt gå på en arbetsintervju. Känns bra det här, allt är helt perfekt vad gäller flytten förutom mina underbarsate vänner och det faktum att jag måste snacka med kören...Men en sak i taget.

A - Jag kommer hem sent den 5/7. Då måste vi prata!

Over and out

1 kommentar: