onsdag 2 juni 2010

Stannade hemma idag med...

Är totalt ur balans. Trött och hängig men egentligen på väg ner i depressionens djupa hål. Kämpar mig kvar vid vattenytan genom att lyssna på min kropp och stanna hemma. I morgon ska jag gå iväg, men jag funderar på att plocka med en film som jag kan visa om vi inte har något vettigare för oss. på eftermiddagen är det "skolavslutning" för fritids, bara mys och grillning i parken. Hoppas vädret håller i sig.

Nu sitter jag och laddar för eftermiddag/kvällen. Jag vet att jag får mer energi av att åka iväg av att sjunga, men just nu vill jag bara vara hemma. Kanske jag kan göra en blandning och vara med på stora scenen och sedan avlägsna mig. Nu vet jag. jag åker, är med och sjunger på stora scen, känner sen efter om jag vill åka hem el stanna kvar. Så får det bli!

Nu ska jag fixa mig lite och dra in till min favoritaffär i Gamla Stan som uppvärmning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar