söndag 6 juni 2010

Renovering = IKEA

Jaha, du blev det omprioteringar. Dotterns rum får gå först, jag måste få henne att sova där, jag måste få sova ensam i min säng, få lite privat tid. Inte för att jag träffar någon, el att jag vill göra något annat, min labido är näst intill tillintetgjord vid det här laget. Men jag vill kunna vara lite ensam bara, med mina egna tankar och känslor.
Anyway. Fick tag i ett fint litet bord på Kungsholmen från Blocket. Fick låna underbara T's bil. Skulle precis lämna gården för en tur till Bromma, för att hämta bilen, sen hämta bordet och en tripp till IKEA, sen hem igen packa ur bilen, och tillbaka till Bromma. Men då möter jag hustomten - Min underbara granne som älskar att få hjälpa till med allt möjligt. Han lånar mig sin bil, och jag hinner med IKEA innan Kungsholmen och är hemma när jag är hemma, Underbart tidsbesparande.
Sätter ihop lite möbler, och inser att bordet vi köpt är alldeles för stort. Får sälja det och ta en tur till IKEA imorgon igen. Måste oxå se till att få tag i snygg-grannen, han måste hjälpa mig att ta ner resårmadrassen, orkar inte själv. snart snart får jag min säng för mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar