onsdag 2 juni 2010

Stannade hemma igår

Jag orkade helt enkelt inte. Jag håller på att försvinna. Min ork är borta, mitt tålamod likaså. Jag gör inte ett bra jobb just nu. Hjälper ju inte direkt till att jag inte fått några uppgifter till mina elever...

Jag har dessutom skitont. Igår tog jag en citodon och gick och lade mig. Jag sov i 2 timmar och kände mig som en ny människa efter det. vaknade kl 05.00 idag av smärta. Hade (har) så ont i höger skulderblad att jag inte vet vad jag heter. Nu funderar jag på hur mycket pengar jag egentligen förlorar om jag är hemma idag oxå. Måste dock åka in till stan sen och sjunga på "Smaka på Stockholm" . Men å andra sidan... med såhär ont och en massa citodon i kroppen, är det nog bra om jag inte kommer och ylar sönder alla låtar iaf. kanske ska ta ytterligare en sjukdag och bara ta igen mig...Å tredje sidan är jag snart arbetslös och kan ta igen mig då... Sitter jag alldeles still känner jag mig ju inte dålig, det gör nämligen inte ont då...

Åh alla dessa beslut :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar