tisdag 15 juni 2010

Officiellt arbetslös!

Ja då är "semestern" slut och jag har gått in i arbetslöshetens hårda värld. Känns ju sisådär. var i alla fall iväg till arbetsförmedlingen det tog bara 2,5 timmar(!) Men jag fick en underbar handläggare. Måste dra iväg till gamla jobbet den här veckan och få lite papper påskrivna så att jag kan få A-kassa bara så ska nog allt ordna sig hoppas jag.

Sjöng på LOVE 2010 igår. Det var mysigt. Jag kände inte alls för det, eftersom dottern precis kommit hem från sin pappa och jag bara ville vara hemma och mysa med henne. Men iväg kom jag och solen sprack igenom molntäcket precis lagom till vi skulle sjunga. Ganska många lyssnade på oss, så det bar ett bra gigg. Självkritisk som jag är tycker jag att vi borde kunna ännu bättre, men de tankarna håller jag för mig själv. En av tjejerna i the Real Group var där, hon var iaf imponerad och det måste väl räknas :)

1 kommentar: