torsdag 20 maj 2010

Modig

Jag var på dejt igår. En internetdejt, så jag visste inte riktigt hur hon såg ut. Det var igen katastrof alls, men några elektriska stötar det fick jag inte Det var trevligt och jag var modig! :)

Träffade kören på kvällen, då jag fortfarande inte kan sjunga för att halsen är hes, fick jag sitta och titta på alla underbara kvinnor, de är så himla fina! Jag blir så glad.

Har kommit igång med mitt renlevnadsliv. Äter mycket godare, är mycket piggare och har inget onyttigt hemma som jag kan trycka i mig när jag blir riktigt sugen. Har så smått kommit igång med att röra på mig oxå. Det blir nästa projekt att ta tag i ordentligt...hm kanske ska ta den där dejten med den snygga pta- killen iaf ;)

Idag är det 18 grader ute nu och klockan är bara 0700. Jag har klänning utan strumpbyxor och ska inviga mina nya fina vita tygskor. Känner mig somrig, känner mig fin, det var länge sen sist...

Nu jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar