söndag 29 juli 2012

Sova ensam..

När blev det ett problem? Jag har somnat ensam i över 10 år. Med undantag för några få kvällar dottern har somnat i min säng. Men ikväll ska jag somna ensam i min stora tomma säng för förta gången på några få veckor bara, och det är tydligen lite svårt?? Hjärtat är i staden och ska jobba, inser motvilligt att jag måste vänja mig vid vår vardag. Vår semester, inte bara utlandsdelen, utan hela ledigheten har varit så fantastisk! Jag vill ha honom här hos mig jämt! Känna hans värme, hans trygghet, jag somnar så gott då, med hans varma armar runt min kropp, hud mor hud, lite småprat, hans basröst, åh vad jag älskar den mannen!

2 kommentarer:

  1. men det är ett ljuvt problem, fina.
    Så glad för er!
    /A

    SvaraRadera
  2. Man vänjer sig snabbt med närhet...

    SvaraRadera