fredag 13 juli 2012

Jobb, universitet och så..

Jag har kommit in på universitet, Ska nog tacka ja till platsen, då blir jag behörig mellanstadiemusiklärare. Ett år av halvtidsstudire, och jag har hållit min "end of the deal" Sen kan jag med gott samvete fokusera på det jag verkligen vill...sluta undervisa??! Jo jag menar det! Jag tycker att det tar så mycket energi och musikalitet av mig, jag orkar inte musicera för min egen del längre och jag saknar det så mycket. Jag vill antigen se till att jag hamnar åt personalansvarshållet, el så ska jag utbilda mig till "riktig" informatör, nu är jag ju bara det på låtsas, har inte den "formella utbildningen"
Idag har jag jobbat hela kvällen. Började vid 19 och är klar nu vid 22. Är helt slut, inte direkt van att jobba just nu... Jag har iallafall gjort en broschyr med alla höstens kursstarter på kulturskolan jag arbetar på, den blev superfin! Är skitnöjd!
Imorgon ska jag också jobba tänkte jag. Ska lägga över hela den befintliga hemsidan till en ny portal, vilket betyder att jag måste göra om varenda sida manuellt... Det ska vara klart den sista augusti, men jag känner att det vore skönt att jobba undan lite nu när alla ändå är bortresta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar