lördag 17 december 2011

Åh meh


Varför ska jag hålla på såhär? Nu har jag visst bjudit honom på bio på torsdag. Varför då? Kunde jag inte låtit bli...
"hm...nu drar du säkert öronen åt dig Men jag skulle behöva hjälp på torsdagskvällen om du har tid... Jag har två biobiljetter som går ut till jul, och dottern drar hem ett GÄNG ungdomar hit på julfest just den kvällen. Vill/kan du förbarma dig? Vet ju att du gillar gratis :)"
och hans svar:
"Visst, skulle nog kunna funka tror jag :)

Vore trevligt"
Så vad menar jag med det här? Och vad menar han? Nu kommer jag blir helt nervös... Fast kul att han hänger på. En del av mig känner bara att det ska bli roligt att gå på bio med en kompis, jag tror att jag ska lyssna mer på den personen, den andra är ju körd iaf... Alltid kul med vänner, de duggar inte tätt de häller hår i värmlandsskogarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar